Aanpak
Conceptshoots kent verschillende vertrekpunten: weet je al wie je bent, waar je staat of waar je naar toe wilt… dan pakken we het vanaf hier op. Vervolgens brengt Conceptshoots alles bij elkaar en maakt het kloppend.
Conceptshoots kent verschillende vertrekpunten: weet je al wie je bent, waar je staat of waar je naar toe wilt… dan pakken we het vanaf hier op. Vervolgens brengt Conceptshoots alles bij elkaar en maakt het kloppend.
Je wilt vernieuwen… hebt al ideeën of nog geen idee hoe dit kan aansluiten bij je bestaande business of hoe je nieuwe business kunt creëren. Tijd voor een structurele aanpak, je gedachten te managen en samenhang aan te brengen. Samen gaan we op zoek naar nieuwe waarden waar jij het onderscheid mee gaat maken.
Door in te spelen op nieuwe waarden, behoeften en gedrag weet je waar onderscheidend vermogen zit. Een concept vangt deze waarden en zet ze in de juiste context om van betekenis te zijn in de markt. Het wordt de overkoepelende kapstok waar je alles wat met je business te maken heeft, aan ophangt.
Het concept toetsen we aan jouw identiteit, ofwel je DNA. Je missie, visie en kernwaarden zijn het uitgangspunt. Vanuit daar brengen we alles wat je zegt, doet en laat zien eenduidig bij elkaar. Dit vraagt ook wat van je organisatie en mensen. Wie of wat heb je nodig om je concept te realiseren? Daar gaan we mee aan de slag!
Je bent klaar om je concept de markt in te ‘schieten’. Een marketingcampagne ter introductie zorgt dat je concept aandacht trekt en voor impact zorgt. De kunst is om vervolgens zichtbaar en actueel te blijven. Met een creatief marketing- en communicatie-plan zorgen we ervoor dat je consistent onder de aandacht blijft.
Informeer wat Conceptshoots voor jouw organisatie kan betekenen.
Neem contact met ons op.